onsdag 8. juli 2015

Inspirasjon "Alt er lov" hos Papirlosjen

I dag er det min tur til å inspirere dere på utfordringen som Papirlosjen har gående nå 
"Alt er lov"
Dette temaet gir ganske fritt spillerom og man kan lage akkurat det man vil av papirprosjekter :)

Her er mitt DT-bidrag


et såkalt tryllekort. Malen har jeg funnet i bloggen hos StampArtic, 
og jeg tror det har stått i Ett Trykk også.
Kortet er til min datters 40-årsdag.
Papirer fra ei blokk jeg kjøpte for mange år siden.
Blondepunch fra Tonic.
Diverse pynt, metallhjørne fra Korthobby, og metallsommerfugl fra Kort og Godt.
Sugerør kjøpt på Clas Ohlsson, vimpler laget selv. 
Spellbinders dies.
 

 

Husk å bli med på utfordringen Til Papirlosjen som varer hele julimåneden!
Du kan delta ved å klikke HER
 
Sponsor er
Hobbyjunglen.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Alle kort